Rekordträffen i Mölnlycke 19 september

Oj vilket äventyr!!!
Bara tänk er själva: drygt 250 kvinnor med väskor fulla av papper, stämplar och dekorationer =) Lägg dessutom till ett antal butiker med en massa "bra-att-ha-prylar"....kan det bli så mycket bättre?

Hur kul som helst hade vi, svägerskan och jag, men inte blev produktionsmängden sådär våldsamt imponerande!

Antal deltagare + antal producerade kort och LOs vid ett tillfälle kommer att skickas in till Guinness rekordbok för förhoppningsvis ett godkännande som rekord!!



Hulebäcksgymnasiets matsal





Vi satt i det lite mindre rummet innanför stora bamba. Lite lugnare och framför allt inte lika varmt!!
Om man skulle döma efter antal väskor och bagar kunde man lätt tro att vi alla rymt hemifrån...




När något saknades fanns räddningen nära: flera butiker på plats i "Gatan"!!




Hmmm, vilket mönster ska det bli?




Lotta shoppar hos Lotta. Tänk vad ett plastkort kan göra en lycklig =)
Bara att inse: scrapping är en materialsport!!




Svägerskan Lotta in action!




En utmaning i timman både för kort och LOs. Färgtema? Rååååsa!!!




En ruskig massa kreativitet flödade hela dagen.




Pop-up-kortet med slottet är Lottas och bakersta raden stående som nr 2 från vänster är mitt katt-kort.




Tema kärlek gav flest alster tror jag!! LOn på växten är Lottas: min lillebror med ny dotter.


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad trevligt när vi verkar haft det!

2009-09-29 @ 19:24:34
URL: http://lindaspysselblogg.wordpress.com
Postat av: Lotta

Så synd att jag inte tog några bilder på dig bara!! Men roligt var det!!!

2009-09-29 @ 21:11:10
Postat av: Monica =)

Jag är inte ledsen! Illa nog med alla bilder som redan finns =) =)



Ses på lördag!!

2009-09-29 @ 21:50:35
Postat av: Julia

Vad häftigt!

2009-10-25 @ 20:50:07
URL: http://juliasilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0