Öppet hus hos Prickiform

Som jag skrev i förra inlägget så hade Prickiform öppet hus i ny lokal ute i Torslanda. Det ligger sanslöst vackert ruskigt nära havet!!! (inte alls avundsjuk...=)

Hur som helst så skulle jag bara köpa en spiralstans var planen. Blev lite till...fanns så mycket kul som jag behövde fast jag inte visste det ;)



Av spiralen kan man snurra till fina små rosor! Att jag behövde lite fler dynor och stämplar är ju lätt att förstå -hade ju inga just såna här!

Egentligen så är det min mans fel också att det tillkom en massa extra. Han passade på att övningsköra med sonen när jag shoppade. Eftersom de åkte till en kompis och fikade så fick jag vänta extra länge...nåt måste man ju göra för att fördriva tiden...(läs: shoppa lite till)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0