En massa kort!!!

Här kommer en hel gäng kort med lite olika teman kopplat till mottagaren!!



Detta landade hos min pappa!! Den gula rosen har jag knåpat ihop själv och
Lottas Slice har hjälpt mej med de gröna bakgrundsmattorna.




Altarvikning -utsida......



....och insida!




Tingtura-tjej färglagd med Promarkers.




Till en dansande, gympande godisgris! (själv utövar jag bara det sista -godisätandet alltså=)







Bakre bilden är delvis och den främre helt uppbyggd med 3D-kuddar för att få lite mer liv i det hela.
Prickcirkel från Tingtura är glitterembossad i bakgrunden.




Tingturakillen i ny aktivitet -flugfiskare!




En Reva-die, egentligen en påskhare, omgjord till "gosse-kanin"




Lite taskiga färger! Är lite mer glitter och glamour irl. Kortet är till en kille som fyller 13 år och vars stora hobby är Cheerleading!




Detta kortet är gjort efter Tingturas septemberskiss. Text och prickcirklar är clear-embossade!

Tycker det är jättekul att jobba med Tingturas stämplar =) Nu har de gett ut bl a en Halloween-häxa som är jätteläcker!!

http://www.tingtura.se/







Kommentarer
Postat av: Linda

Vilka härliga kort du har gjort! =) jag gillar verkligen det rockiga kortet och det sista kortet!

2009-10-01 @ 20:44:34
URL: http://lindaspysselblogg.wordpress.com
Postat av: Ingrid - Inola

Oj, vad produktiv du har varit - och så många olika varierande stilar. Tack för titten! Nu är det snart mässa igen - då ses vi kanske?

2009-10-11 @ 12:54:14
URL: http://inola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0