Inky Wings Påskutmaningar

Kom på att jag inte visat korten jag gjorde till Påskutmaningarna på Inky Wings forum. Vinnarna lottades fram och jag hade turen att vinna ett dekorationspaket!!!

Här kommer korten:













Bilderna är inte av så hög kvalité då de skulle läggas upp på forumet, så vi får se hur det här blir...=) Bra så det räcker hoppas jag!!
Utmaningarna var att följa skiss, hålla sig till vissa färger eller dekorationer och en som skulle innehålla djur. Klurigt men roligt att få skapa efter givna förutsättningar!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilka fina kort. Du har verklgien blivit duktig på senaste!!

2009-05-14 @ 14:18:55
URL: http://lindasysselblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0