Julkort

Här kommer nu några av årets julkort!

Hoppas ni haft en lika härlig julafton som jag med både tomte och massa god mat! Som extra bonus i år hade vi dessutom snö =) Fast idag regnar det, så snötäcket krymper. Fast det utlovas mer i kväll och natt -vi får väl se!

















Nu ska jag kasta mig över lite mer pyssel =)

Har lite funderingar på att få bättre styrsel på min stämpelförvaring. Inte direkt partyvaring på det projektet, men det är hopplöst när jag inte har ett mer lätthanterligt system!


Kommentarer
Postat av: Linda

God jul!!

2009-12-26 @ 13:58:25
URL: http://lindashusablogg.wordpress.com
Postat av: Anonym

Hej! Vilka fina julkort. Hoppas att ni får en jättefin fortsättning och Gott nytt år!

2009-12-27 @ 19:34:38
Postat av: Nilla

Hej!

Vilka fina julkort.

Hoppas att ni får en jättefin fortsättning

och Gott nytt år!

2009-12-27 @ 19:34:56
URL: http://nillalala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0