"Skak-kort"

Ett dopkort till en stor kille (4 år) som gillar bilar!
Testade att göra ett sk Shakercard. Är alltså lite glitter, micropärlor och stjärnor som rasslar runt framför bilden. För att skapa mellanrummet använde jag dekorgummi. Det finns ju en speciell distanstejp för detta, men dels så var den slut på Panduro och dels så blir den trixig när formen är rund.




Idag står städning på schemat - bra regnaktivitet tycker min man. Jag själv tänker mej lite mer åt korttillverkningshållet...=) Har ju nya Tingturastämplar att testa!




Kommentarer
Postat av: Linda

Vilket härligt kort alltså. Riktig härligt killkort.

Mitt användarnamn är cbrorson. Nu är det kanske en del som hinner gå ut innan dess. Men några hade inga bud på sig.



Kortbasen som jag använder mig av är kraft och är en av mina favoriter verkligen!! :D

och tack så mycket för dina snälla kommentarer i min blogg!

2009-08-03 @ 16:35:28
URL: http://lindaspysselblogg.wordpress.com
Postat av: Cajsa

Hej! Tack för din kommentar i min scrapblog! Nu finns stämplarna till salu. Ta gärna en titt :) Kram, Cajsa.

2009-08-03 @ 18:14:08
URL: http://cajsasscrap.blogspot.com
Postat av: Angelica-Dolliver

Så himla gulligt och fint kort! Tycker det är så läckert!

Men vad är det för genomskinlig plast du har utanpå? OH-plast? Måste testa att göra ett sådant kort nångång!



Hoppas allt är bra med dig!

Ha de bäst!

Kram / Angelica

2009-08-10 @ 20:20:25
URL: http://scrappgalen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0