Segling!

Till en 18årig kille på nåt slags båt/segelgymnasium.

Tingturas kille får här rycka in som segelfantast! Sist var det ju stins som gällde...
Båtbakgrund tog en stund att lösa: fick flörta lite med väninnan vars man har en massa tidningar hon inte tycker att han behöver.... Till mitt försvar får tilläggas att just den som jag rivit i var från 2006 =)

Snäckorna är hemsläpade från Bulgarien -gillar att samla på "bra att ha-grejer". Hade tänkt prova på att scrappa lite semesterbilder. (finns många snäckor kvar =)


Kommentarer
Postat av: Angelica-Dolliver

WOW!

Så himla läckert gjort! Är helfascinerad av hur du gjort med tidningsurklippet och tingturakillen - så häftigt!



Även dina grejer här under pekar neråt är såklart skitsnygg, blev förvånad över allt nytt här var, för enligt min automatiska blogglista har du inte uppdaterat på två veckor :-( så det var tur att jag kikade in här. Och glad blev jag av allt snyggt!



Ha de så gott!

Kram / Angelica

2009-08-21 @ 21:05:08
URL: http://scrappgalen.blogspot.com/
Postat av: Linda

Vilket härligt kort du har gjort! :D Du har verkligen fantasi!

2009-08-23 @ 07:05:56
URL: http://lindaspysselblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0