Snart jul...?

Jaha, än är det väl ändå höst och en stund kvar till jul. Fast det går fortare än man tror och de där rackarns korten ska ju skickas också. Har faktiskt redan gjort två =). Men insidorna är inte klara får jag väl erkänna...



Att hitta julröd cardstock var inte enkelt! På den lokala scrapbutiken fanns två varianter som drog åt brunt eller rosa, hm... Fast jag ska inte muttra - är härligt att denna butik finns!!!! För att vara så liten och ny så är den välsorterad!
Dessutom tar det 20 min med buss till Göteborg...
Det hela blev enklare än så - hann hugga svägerskan på väg till Panduro =).
Embossingdie med julmotiv är ett fynd från mässan, och det är hjärtstansen också. Snögubben är svägerskans - tänk vad bra det är med familj!



Bara att erkänna -bokstavsstämplarna är också svägerskans... Fast de står numera på min önskelista!! Tur att det är mässa i Partille den 5e okt!
Katten är en embossingdie till Cuttlebug. Min mamma säjer alltid att det vi drabbas av strax före jul är glad-stress!!! När jag försöker få till detta tillstånd så känner jag mig ungefär som katten ser ut.... alltså funkar det som julkort, eller?

Kommentarer
Postat av: Ingrid - Inola

Det var ett tag sen jag var här och kikade, men konstaterar att du har varit en flitig kortmakare! Vilket härligt julkort du har gjort med din nya embossing die, den har jag faktiskt inte sett förut. Snart mässa igen, då ses vi väl som vanligt? Den här gången hittar du mig hos InkyWings :-)

2008-09-30 @ 23:15:44
URL: http://inola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0