Fler Tomas-tomtar





Två julkort till - i år verkar det finnas förutsättningar för att faktiskt skicka några i tid =). Är ruskigt nöjd med att ha använt lite av mina Returhuset-fynd på det nedre kortet: är nåt slags dekorationsband för gardiner eller kuddar kanske. Ger en ordentlig 3D-effekt!!!

Idag på em har vi varit och pussat på de två brorsbarnen -härligt!!! Den yngste kryper och reser sig hållandes i mer eller mindre stadiga saker... Det är en spännande möblering i deras hem med liggande bord och små hinder framför akvarium och liknande. Vá fort tiden försvinner - hos oss med två tonåringar känns detta både avlägset och nära =). Fast man kan ju inte vara så gammal om man har lila/rosa hår -eller också är det precis det jag är... Men jag bekymrar mej faktiskt inget större!!!!

Nästa vecka ska jag och svägerskan på kurs i scrap-booking här i Mölnlycke. Ska bli jättekul!! Risken att det skapar fler nya behov är förstås överhängande...

Kommentarer
Postat av: N

Glad 2.a advent :)

2008-12-07 @ 22:54:21
URL: http://nownaalberes.blogg.se/
Postat av: Marielle

Var med och svara på "dagens kluring". Rätt svar vinner en produkt från ett kritvitt ställe! Komigen, var med du också! :-)



2008-12-08 @ 17:24:00
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0