Jossan har gått ut nian!!!!

Den 11 juni har alltså vårt yngsta barn avslutat grundskolan. Känns lite knepigt - nu är de stora båda två!! Detta innebär såklart att jag inte längre är 25... Bara att instämma i det klassiska kommentaren: vad fort det gick!!
Jossans mentor har varit en klippa för henne när det varit blåsigt, så bortsett från att hon faktiskt sydde sina två klänningar (tur att väninnan är skräddare) tillverkade hon också ett kort till honom.
Jag tyckte det blev jättefint, och har fått lov att visa det här! (läs: stolt mamma!!!) Fotot har hon med brorsans hjälp redigerat i Photo Shop.


Jossan är en stor fan av Promarkers och glitterpenna - fast lite stansning och embossing blev det också. Syns inte på bilden, men insidetext och stjärnor glittrar jättefint!!

Kommentarer
Postat av: Ingrid - Inola

Hej Monica och tack för kommentaren i min blogg! Eat Cake Graphics-stämplarna har jag beställt från Pysselparadiset i Uppsala http://www.pysselparadiset.se/ - närmare än man tror ;-)

2008-06-15 @ 17:13:52
URL: http://inola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0