Filips dop

Min brorson döptes förra helgen.
Eftersom han är en bestämd ung man var han väldigt tydlig med att informera alla att han tyckte det var jättevarmt!!! Så småningom lyckades han få med sig ytterligare en kollega i sin klagosång över sommarvärmen. Prästen fick till slut avrunda det hela lite tidigare än han tänkt sig för han kunde helt enkelt inte göra sig hörd längre!! =)








Det gröna kortet följde med presenten från Farmor och Farfar. Stämplarna har Filips mamma lånat mej. Färglagt har jag gjort med flytande Distresser, Promarkers och MCP-teknik.

Det blåa kortet var från oss. Idén med öppningsbar dopklänning har jag hittat på en av alla bloggar jag brukar surfa runt på (till min familjs förtvivlan - hur kan jag tycka detta är kul...?!)
Vad som är retligt är att jag inte kommer ihåg vems blogg det var. Om man nu "lånar idéer" så är det helt klart trevligt att hänvisa till den ursprungliga idégivaren tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0