Nu är julkortstiden slut, slut, slut....

Bilder på de sista julkorten för i år! Nu har jag hållt på så länge med detta så rackarns vet hur man gör annat...!



Visst är han söt, den lille taxen!! Detta kortet hamnade hos Lucas och Lillies matte och husse.

Stämpelmissen vid texten dolde jag med en röd blingsten innan leverans. Var för snabb med kameran helt enkelt!
Mönstersax fixade till den vågade kanten runt texten.







En julmus till! Har provat lite andra kortvikningar istället för mina vanliga 15*15. Kul!!

Musen är färglagd med MCP-teknik + Promarkers.



I den lilla etiketten hänger diverse band, men de kom inte med på bilden.






Ett par kort med Z-vikning blev det också. Gillar den silver-embossade texten: massa julkänsla!!




Samma upplägg men annat papper.






Denna stämpel kommer från Prickiform och är som gjord för ett lite stramare upplägg. Stämpeln är silverembossad på blingpapper. Glitter fastnar inget vidare på bild =/



Här kommer insidan. Brukar missa att få med den på bild...
"God Jul" är silverembossat och jultexten är vattenstämplad med Versamark. Min egen hälsning skrev jag ovanpå texten med en färgad penna.

Hoppas att ni som förirrat er in på min blogg har haft en härlig jul och att ni får ett fantastiskt nyår!!! =)

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hej!

Vi på StämpelBoden letar efter smultron att trä på vårt strå?

Kanske kommer du och dina alster bli ett av dem?!

Vill du veta mer om vår bloggjakt eller bara få lite inspiration?

Då är du välkommen till vår blogg & glöm inte att lämna ett spår....

http://stampelbodens.blogg.se



Kramar från Bloggjägaren Anneli

2008-12-27 @ 07:52:49
URL: http://anneliscrapkort.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0