Bröllop



Min svägerska och hennes man ville ha ett kort till en bröllopsfest. Då passade jag på att prova lite av mina nya prylar - nåt magiskt med det där att man alltid behöver nåt nytt...

Bokstäverna är stansade med Cuttlekidsdies i Cuttlebugen på silverpapper. Textstämpeln är silverembossad på en bakgrund gjord med beige/rosa dyna. Hjärtanen är målade med rosa cracklepaint och det bakre fick dessutom en vända med 3D gloss.




Första gången jag använder just dessa hÄnglarna! De är färglagda med distressink-refiller. Kul, men det tog mej en halv evighet =).  Får jobba lite mer med tekniken - sugen på nån kurs för att lära lite mer "tips & ticks"!! Hjärtanen fick lite 3D-lack och nyckeln är silverembossad. Hjärtat i bakgrunden är av rosa/vitt lite genomskinligt papper. Gratulationsstämpeln är också silverembossad.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0